PRAVILNIK O REŠAVANJU REKLAMACIJA

Član 1 – Opšte odredbe
Ovim pravilnikom uređuje se način, postupak i uslovi za podnošenje i rešavanje reklamacija na robu/usluge koje pruža: Dejan Kandić PR popravka računara i opreme TITI Računari, sa sedištem u Šabpcu, Milana Bogićevića 21 (u daljem tekstu: „Trgovac“).
Pravilnik je donet u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača Republike Srbije („Službeni glasnik RS“, br. …).
Član 2 – Definicije
– Potrošač je fizičko ili pravno lice koje kupuje robu ili koristi uslugu za lične potrebe.
– Reklamacija je zahtev potrošača da se otkloni nesaobraznost robe ili usluge.
– Nesaobraznost je kada roba/usluga ne odgovara ugovorenim ili zakonom propisanim osobinama.
Član 3 – Pravo na reklamaciju
Potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljenu robu ili pruženu uslugu u roku od 2 godine od dana kupovine, odnosno od dana prelaska rizika na potrošača.
Član 4 – Način podnošenja reklamacije
Reklamacija se može podneti:
– pisanim putem na adresu sedišta trgovca: Milana Bogićevića 21, Šabac ili izdvojenog objekta Kralja Aleksandra 35, Šabac.
– elektronskim putem na e-mail: titiracunari@gmail.com, dejan.kandic@gmail.com
– putem telefona: 015370377, 0658539036,
– neposredno na prodajnom mestu u ulici Kralja Aleksandra 35 15000 Šabac

Potrošač uz reklamaciju dostavlja račun i/ili drugi dokaz o kupovini – garantni list, fakturu.
Član 5 – Potvrda prijema reklamacije
Trgovac je dužan da potrošaču izda pisanu ili elektronsku potvrdu o prijemu reklamacije, koja sadrži:
– datum prijema reklamacije,
– broj pod kojim je reklamacija evidentirana,
– opis zahteva potrošača,
– ime i potpis ovlašćenog lica trgovca.
Član 6 – Rokovi za rešavanje reklamacije
Trgovac je dužan da:
1. Potrošača obavesti o ishodu reklamacije najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, odnosno način na koji će biti rešena reklamacija,
2. Reši reklamaciju najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno 30 dana za drugu tehničku robu.
Član 7 – Način rešavanja reklamacije
U zavisnosti od prirode nesaobraznosti, potrošač ima pravo da zahteva:
– besplatnu popravku robe,
– zamenu robe novom, ispravnom,
– sniženje cene,
– raskid ugovora i povraćaj plaćenog iznosa.

Troškove transporta, poštarine i druge nužne troškove snosi trgovac.
Član 8 – Evidencija reklamacija
Trgovac vodi urednu evidenciju o primljenim i rešenim reklamacijama, koja sadrži:
– redni broj reklamacije,
– datum prijema i način podnošenja,
– podatke o potrošaču,
– opis reklamacije,
– način i datum rešavanja reklamacije.
Član 9 – Obaveštavanje potrošača
Pravilnik je istaknut na vidnom mestu u poslovnim prostorijama trgovca i objavljen na internet prezentaciji trgovca.
Član 10 – Stupanje na snagu
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom donošenja i primenjuje se od 15.09.2025.